fredag 12 april 2013

Slow Motion

Jag gissade att det här skulle hända. Att jag inte mer har lust att skriva lika ofta hit efter att livet blev bra igen. Men det är väl helt fine det också. Jag tänker nog försöka hålla bloggen i liv så gott jag kan, men eftersom jag blev HUVUD PR (jaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh!!!!!!!!), så har jag haft, och kommer att ha ganska så jätte mycket annat att göra också.


Interna var helt super epic, och slutade kl.9 nästa dag utanför PataÄssä med kalles bartenders. Mycket nya kompisar fick man, och det kommer att bli bättre och bättre hela tiden. Åhh jag är så extremt nöjd över gekkoteamet och allt tutorskapet för med sig :)))


Asiasta kukkaruukkuun drömde jag en jätte obehaglig dröm förra natten. Jätte ologisk, men obehaglig. Jag drömde om att min pappa levde, men undvek mig eftersom han snart skulle dö, och ville inte få mig för attached i honom. Så grät jag hela drömmen igenom, eftersom jag för det första inte fick vara med honom trots att han var vid liv och jag hade saknat honom sååå mycket, och för det andra för att jag visste att jag igen skulle måsta uppleva hans död. Usch jag börjar gråta bara av att tänka på min dröm...


Så att jo. Saknar min pappa taas vaihteeks.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade