fredag 12 februari 2010

De va de nog, va de? ;)

Hejhalloo! Fredag once again, najs! Igår var jag såpass aktiv, att jag inte alls han komma på datorn, tänk.. Men idag fick jag trängt tid för blogging och annat ;) Idag var det mitt sista tandläkarbesök angående tandställning mm. Nu kan man väl säga att mina tänder är perfekta, i alla fall är jag nöjd med dem. Efter det åkte jag till stan för lite chinesisk och thailändsk mat med Antonia och Ella, vi fick faktist besök av Theo också. Efter det for jag och Ella och se på Valentine's day. Ingen speciellt bra leffa kan jag säga, men lönar sig och fara och se på den bara på grund av alla de underbara skådespelarna. En sak tycker jag att gick HELT fel i filmen, men jag tänker inte berätta något mer om detta. Bara att det var bara fel, så får det inte vara... :( Såja, det var allt för idag, stay tuned!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade