lördag 27 februari 2010

Feelin' blue..

Idag har jag färgat mitt hår- för första gången i mitt liv, en historisk dag alltså. Slutresultatet blev helt bra, fastän glänset de lovat har jag inte ännu fått syn på.. Annors har min dag varit helt okej, men sorgliga saker har också hänt som har gjort min kväll väldigt sad... Den ena saken är att Milla, som jag har skött om denhär veckan, slapp hem till sin familj. Det känns jätte konstigt, jag längtar jätte mycke efter den! Jag vill så ha en hund, men det var inget nytt, det har jag villat redan i 10 år.. Antånia, jag vet att du e glad att jag inte har en, men du behöver inte vara orolig, det är sååå osanolikt att jag kommer att få en.

Ps. Min mage är jätte sjuk just nu, inget hjälper! Okej, kanske det inte hjälper att äta en chokladlåda, men jag har provat på allt annat redan... ;)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade