fredag 1 mars 2013

Quick Rewind

Hela regniga sommaren gick till att jobba. En tatuering hann jag faktiskt också skaffa, men that's about it. Så kom antagningsresultaten till Hanken, och JA, jag slapp in! Det var så jävla bra nyheter. Och så fortsatte jag jobba lite till.


I slutet av sommaren hittade jag och Antonia en perfekt, söt lägenhet i centrum, och i början av september flyttade vi in. Hankens gulishöst började men den crazygaste intagningen, och fortsatt med massvis med fester och annat kul.



Plötsigt var det jullov. Och så började skolan igen i slutet av januari. Sedan dess har det varit skolaskolaskola som har gällt. På hösten var skolan inte direkt det man satsade på nämligen...


Nåja. Så småningom har vårdepressionen krupit på mig, och här sitter jag nu.

Extremt sammanfattad version av vad som hänt i mitt liv sedan senaste gången. Inspisbilderna från weheartit.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade