fredag 1 mars 2013

Sweet Nothing

Å jo. Jag börjar det här skitet med en BANG!


Grejen är alltså den att den händelserikaste hösten hittills kom och for (GULISHÖST!). Och den var SÅ bra! Så sökte jag in till CN, men nejnej blev inte vald. Så lyckades Antonia gräva fram en pojkvän och fejdade mig som solen på hösten och lämnade mig ensam och naken. Så helt förståerligt nog känner man sig smått ensam efter en sådan grym och omänsklig behandling.

Dessutom är mina gullekillar i armén. Och så är jag helt totalt okapabel att analysera en människas ageranden, vilket gör min upprörd. Jag som älskar att kunna läsa och analysera allt och alla.

Allvarliga saker, jag vet. Men det är väl bra att skriva ner sina tankar, så det här fungerar som min terapi nu. Bare with me ;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gud va gosig du e :D

From sa...

Always at my best ;)

Bloggintresserade