tisdag 2 juli 2013

Let Her Go

Hejsan!

Länge sen sist. Jag konstaterade att jag kanske kunde återuppliva min blogg igen. Sådär efter att inte ha något att göra på datorn mera (hur datar man?!?!)...


Sommaren har gått i ett vips, men på ett bra sätt. Jag har det ganska bra ställt i mitt liv just nu, eftersom hösten allmänt är den årstiden man verkligen inte ser fram emot under sommarlovet, men nu då jag blev tutor (yapp, still excited about that...) så är jag 100% säker på att hösten kommer att bli minst lika episk som förra årets gulishöst. Max kommer till Hanken!! Ah. Det blir bara bäst.


På tal om Max, gissa vem som blev bjuden till RUK-balen det hä veckoslutet? Ojoj graden av hype jag har haft för det också. Och idag får jag min klänning! Enda huvudbryn är hur i hela världen jag skall göra med mitt hår. Jag måste trolla något simpelt, men fint, SJÄLV.


Snart börjar dessutom mitt Stockmann sommarlov också = Najs. Mycket på kommande under sommaren ännu, men mer om det senare :)


Inga kommentarer:

Bloggintresserade