onsdag 10 juli 2013

Ho Hey

Hihii, hejsvejs!

Ruk-balen kom och for. Supercool upplevelse! Helt annorlunda från allt annat man varit med om tidigare, men roligt var det :) Ett veckoslut med Max är aldrig fel. Hamina däremot är nog en död stad. Sådär FYI...


Mätt och belåten från dagens lunch på Blue Peter med Laura and the girls försöker jag nu samla krafter för att rouda ner skit till vår källare. Det fattas inte mycket mer före vår lägenhet blir det ultimata mysawesomeness-stället. Ett år tog det.


Det är helt grymt hur man måste fylla sina lediga dagar med allt kul man inte hinner göra under jobbdagar. Jag gick med på att jobba 20h/vecka under sommaren (normalt har jag 15h/v), men nejdå, vi kör med 25-30h istället. Så därför har jag massa sköna saker planerade för idag (ledig dag jejj); först lunchen, vilken var en positiv överraskning faktiskt. Efter gammeldansmiddagen har jag haft en dålig bild av stället, men lunchen var riktigt mångsidig, och servicen också pra! (Alltså herregud så mycket intressant jag skriver hit.) Anyways, så skall jag ännu på leffa med Sofia och Ella = Tuppelnajs!


Jeps. Nu är det nog dags att så småningom aktivera sig. Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade