söndag 1 september 2013

Lonely Boy

Hejsan!

Tänk att vi lever i September redan! Det värsta är att jag måste tillbaka till jobbet nästa fredag, efter över en månads lov. Det kommer inte att vara så kul. Månne man inte blir van ganska snabbt. Men usch ändå, orka jobba.


Jag har nu i tre dagar bekantat mig med årets gulisar, och herregud sån fin årskurs de kommer att bli! Jag är helt super extremt taggad för hösten. Enda minuset är alltså mitt jobb. Nåmen nu slutar jag gnälla.

Så älskar jag varje dag djupare mina käraste vänner. Kräftisen i Nagu var okej, berusad, men så fin, så fin :)


Vi har med Antonia en hel del personiga projekt för hösten. Till mina projekt hör extremt materiella grejer, som att lära mig använda guldsmycken. Och bli riktigt sådär fint vältränad. Intressanta grejer, men för att kunna utvecklas måste man väl ta sig an några projekt alltid nu och då ;)


Nu skall jag tycka synd om min sjuka hals (vilket nog är helt självorsakat tyvärr.), och göra något vettigt. Får se vad det innebär.

Jag hör av mig igen då jag har extremt tråkigt och inte kommer på något annat att göra..

Inga kommentarer:

Bloggintresserade