måndag 6 januari 2014

Tsunami

Hej!


Nu var det verkligen en stund sen sist. Gekkohösten kom och for, herregud så roliga tider det var! Tutorerna är så fina människor :) Och gulisarna är helt bäst! Dessutom slutade jag jobba för hösten, vilket var ett otroligt smart beslut. Aldrig att jag skulle ha orkat annars. Med något.



Så slapp jag in i Lyran, vilket har gjort hösten ännu bättre. Sjukt fint att få vara med i en så fin kör. Och att få samarbeta med Akademen. Man måste vara medlem för att förstå vad jag menar. Det var FSD (världens största skämt), adventskoncert i Ekenäs, Julkoncerter, och så blev jag faktist också Hankens Lucia i år. Det sen igen orsakade mig enorm stress, men nu är det också så gott som done :)


Den 22.12 (dagen efter julfesten) ringde dörrklockan, och där stod Anton som grattade mig för att jag kom in i CN! CN, min dröm. ojoj. Så najs. Men det najsiga slutar inte där. Jag har fått den stora äran att bli spritis. DET är något jag inte kan, eller kanske heller får förklara helt och hållet. Men det är något helt epic.


Det här veckoslutet hade vi CN-skifte, vilket ledde till en grym fylla. Jag lekte fontän hela natten och nästa dag. Men festade nog också där emellan. Så blev jag nog också lite för full. Nästa dag - morkkis. Idag - morkkis. Jag vet inte riktigt vad ja kan göra åt saken. Men nästa gång är jag skarpare. Skärpning Pia.

Men jag tror nog 2014 blir bland de finaste åren jag har upplevt. Så i väntan på det :)

Jag hör av mig igen när man minst anar det ;)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade