fredag 1 januari 2010

2010!

Hejssvejss!

Gott nytt år alla! Nyåre spenderades med Sofia och Ella, å rolit hadde vi! Vi laga mat, så på leffa, åt chips å glass, spela Wii, drack champpis, gick ut å så på raketer och to bilder. (De sku va najs att komma lite oftare ti dej Per ;) )


Men nu e ja alltså hemma efter att ha vari hos mommo å på Kilpisjärvi. De kan vara att mina updates här kan bli lite färre, eftersom ja lite jämför nu mellan blogspot och blogger.se. Mina bilder på blogspot blir nämligen int så bra, så de kan hända att jag flyttar snart till blogger, men de får ni nog höra om, don't worry :) Som sagt blir mina bilder int bra här, men en bild kan ni få av igår iaf (:
Ella e altti helt hengessä mukana ;) Men lite mer senare, nu borde ja klä på mig, städa rumme som e som efter nå jordbävning, har aldri haft så ostädit :S Å sen kl. 16 på kaffe till bekanta. De BORDE ja göra, men får se va som en tislut faktist blir gjort... That's all for now!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade