måndag 25 januari 2010

Om allt skulle gå som planerat skulle livet vara mycket tråkigare..



God måndagkväll! Min dag började bra, allt gick bra i skolan osv. men då ja sku fara hem, märkte jag att jag hadde glömt nycklarna hem! What to do? Fara å tigga mat till Antonia ofc! ;) Efter det åkte vi till stan för att dela på en Ben&Jerry's iso herkkupurrki (nam !). Idén var alltså att få tillbringat min tid tills mamma kom från kosmetologen. Så bestämde vi oss att fara till gina för att lite se på kläder, och om där fanns mycke att köpa, jaa! Men hem tog jagg denhär gången bara två plagg. Sen var mamma redan färdig, så det var bara att fara hem eftter de! Jag missa nog min danstimme.. :(

2 kommentarer:

antooonia sa...

yey, ja tyckte d va en kiva da :D

From sa...

ja me! lite omväxling e alltid najs! :)

Bloggintresserade