tisdag 26 januari 2010

True nerd?

Halloo! Sitter här och har just druckit min coke zero, enligt Ella har jag blivit en true nerd, eftersom nördar brukar data och dricka cokis... Men int väl zero ändå? ;)
Idag har det varit en vanlig, tråkig dag, inget har hänt, okej slapp inte till Bodysteppen eftersom den va full, men de va int precis något intresant att veta. JA, men en bra sak har denhär dagen ändå hämtat med sig, nämligen en "läder" väst från Kappahl! Ja har kollat på den ren en tid, men idag for ja till Omena för att testa på den, å nu är den min! Ja hoppas för allas skull att mina dagar sku bli lite intresantare, ja blir helt uttråkad, plus att ni som läser min blogg blir bara deprimerade av att läsa om mitt tråkiga liv, skall försöka fixa mitt liv mer händelserikt. Där har ja ju ett bra nyårslöfte, att göra någo nytt/intressant/rolit... varje dag! (Ett sent nyårslöfte som knappt kan hållas..) Tvärr får ni inte ens en bild för att göra dehär inlägge lite intresant, sluta angsta , ja vet. Nu ska jag tvätta tänderna och krypa i säng för att vakna i en ny, supertrevlig dag!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade