fredag 22 april 2011

Don't hold back

Vi försökte bara göra en viss HIMYM pose på bilden, det där är inte våra vanliga pose-miner ;)

Så nu är det alltså långfredag. Jag har börjat den långa fredagen med en lång morgon iaf (sitter ännu i pyjamas). Och ätit ett gott morgonmål. Snart borde jag ge ut mig på lenkki så att jag kan fortsätta slöa sen resten av dagen :) Imorgon skall det ätas och drickas så satan (för att använda min kära väns ord). Jag har påriktigt väntat på lördagen i över en vecka. Så skönt skall det bli! På söndag blir det kanske Tiger som gäller. Jag är iaf såå messis, men får se om dom andra ännu vill det ;)

Skönt påsklov alltså, måndagen har jag iinga planer till, skönt det också. Men jag är öppen för förslag nog.. Och så är det vappen. Behöver jag säga hur BRA det också kommer att bli? Njäh, ni fattar nog ;) Finfina dagar på kommande. In case av att jag inte hör av mig under dessa dagar vet man iaf vad jag håller på med.

GLAD PÅSK ALLA!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade