torsdag 28 april 2011

Everywhere I go

Moro. En lite tröttis tjej här hej.

Igår fyllde Ludde alltså 18, och det festades i olika ställen. Jag skulle ju inte förstås dricka något, eftersom mina pengar är slut varannan dag. Men ja, jag tror jag har typ blivit lite alkoholiserad eller nåt..

Lördag: drinkar, shottin och cider på girl's night. Söndag/Måndag: cosmo som morgondrink, ut och festa på kvällen plus en alkoholrik efterfest (som alltså pågick till den tidiga måndagen ;)) Onsdag: skumppa på morgonen, cider på terassen, bar på kvällen. Heh. Efter denna vecka blir det nog en litenliten rehab kan jag säga. Nåmen sjukt bra dagar har det nog varit med super sällskap och super väder. Nu ska jag fortsätta jääty för mig själv eftersom mina två musketörer inte kan slå mig. Gonatt!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade