lördag 16 april 2011

Stamp on the slamp

Hej! Tydligen har jag igen tagit lite paus härifrån, men jag har kört med lite mindre datande på senaste tiden, så det är väl helt okej isf ;)


 Igår var det fest, helt roligt var det ju. Jag har det ganska roligt här just nu när jag talar med två människor på fb, ena hadde inte så stor lust å supa igår osv, medan andra vil fortsätta BAILABAILA idag.. okej kanske det inte låter så roligt, men det är ganska underhållande :P

På tal om öm fb så är DET VÅR NU! Sköna saker :) Ochoch så har H&M kläderna som jag beställde äntligen kommit! jeje, nu behöver jag bara svarta byxor, och sen är jag nöjd :) Random saker once again, men that's me.

Pussåhej!

Ps. Finfina bilder från förra våren, borde väl snart börja ta nya... ;)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade