torsdag 7 april 2011

Written in the stars


Hjellou! Denna gång har jag faktist en orsak till denna lilla tystnad, nämligen det härliga fenomenet huvudvärk. I tre dagar. Plus prov. Börjar ni vara avundsjuka ren? ;) Nåja, men nu är allt bättre igen. Provveckan är över, ingen skola imorgon och proven har väl gått helt okej. OCH jag är typ 18 nu ;)). Inte fysiskt nog, men u know.. What else? African Madonna premiären var idag, och den var helt bra, myycket mer fiilis än övningarna som bara varit ren tortyr. Två föreställningar imorgon, och en på söndag. Sedan är det över. Nästan. Sköna saker.

På måndag börjar sista perioden före sommarlovet! Snart är det klara vappen som gäller, och sedan Paris! Änu något med ett utropstecken? Kanske jag sparar dem till nästa gång ;) Anyways, voilà en update om mina senaste dagar :)

Jag hör av mig igen! :)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade