måndag 1 augusti 2011

For reasons unknown

Hejsan här är jag igen!
Idag har jag försökt läsa franska med väldigt dåliga resultat, istället solade jag och såg på Made. Vilket berättar en hel del om min lathet. Så har jag också varit på en skön liten cykeltur med musik på fullt på öronen. Superskönt. Då man cyklar behöver man inte koncentrera sig så mycket på själva cyklandet, utan kan tänka på alla livets mysterier. Tyvärr kom jag inte fram till några vettiga svar, utan måste väl bara ta allt som det kommer.. Eller så litar jag på Cosmos djupa livsfilosofier. Jag tror cosmo vinner denhär gången..

Anyways så var jag dessutom på terden med Ella och Sofper som jag inte sett på helt för många veckor. Och så fick vi sällskap av en liten pervo gubbe som vi nog tillslut slapp av med.

Nu, sova.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade