tisdag 16 augusti 2011

New Morning

Istället för att t.ex bädda sängen eller städa mitt stökiga rum, så bestämde jag mig för att blogga istället under dessa några överloppsminuterna jag har lyckats åstadkomma med före skolan. SKOLA alltså idag. ABIÅR!

Helt ärligt talat så är det helt okej med skolstart. Delvis vet jag att det inte är länge kvar mer av gymnasiet, delvis är det vädret som lättar min skolan börjar- ångest. Jag kan bara inte fatta att vi nu är de äldsta i skolan, alltså hela skolan. As in, jag har gått i samma skola sedan förskolan, och nu är jag den äldsta. Och så vet jag också att abiåret kommer att bli helt sjukt bra.
Enda dåliga med skolan är tidiga mornarna och arbetet. (pretty much vad skolan går ut på?)
Anyways, nu gäller det, nämligen sista första dagen :)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade