tisdag 23 augusti 2011

Good Things

Hejalla små fulisar! En så pass trevlig hälsning eftersom jag tänkte lite berätta om årets tyngsta vecka. Seriöst, ja angstar inte, det här låter deppigare än vad jag egentligen har upplevt det som, men ändå.

Jag undrar lite hur jag har lyckats få skolstart, 2 mardrömmsnätter, en sömnlös natt, en break-up, migrän, huvudvärk och bad face & everything week att rymmas i en vecka. Aijo flunsa har jag ju också haft under hela den här tiden :)

Men sen igen kan man inte gå annanstans än upp härifrån mer. Jag tror det blir bättre efter typ onsdagen, eller hoppas på det iaf ;)

Mm.. Lite ytligt shit här idag, men ville bara dela med mig min pruttvecka, som egentligen inte har varit så skit som jag låter den verka.

Ps. Gillar det här med att skriva låtnamn som rubrik när det ibland passar sådär sarkastiskt bra i innehållet också

2 kommentarer:

sofia sa...

i feel you=) såndäna veckor e bara kakka, ja har också haft semi lame 2 veckor så vi får hoppas att d blir better nu!:) ps. ja e stolt, du har blivi aktiv me bloggande!!

From sa...

jauu ja e själv också riktit överraskad av min aktivitet!

Bloggintresserade