fredag 5 augusti 2011

Vuxet värre!

Hejsan!
Jag har ingen aning varför det är så svårt för mig att skriva hit oftare.. Det är inte som att jag skulle vara så busy, av någon orsak är det någonslags extra ansträngning att skriva ner sina tankar fastän jag nog gärna skulle göra det typ varje dag. Men nej.
Anyways så har jag varit på jobb idag, kontor/warehouserotta kan man väl kalla mig för.. Så for jag till banken för att fixa lite grejs för aussina på lunchpausen, och så kom jag tillslut hem från jobbet och tog en liten nap :) Annors så har min dag gått ut på att planera imorgondagen då vi ska uut! Ännu vet jag inte exakt vem som ingår i ordet vi, men månne det inte klarnar under kvällen...
Mm.. Jag är i behov av nya bilder..

2 kommentarer:

Sofper sa...

Wautsiwau dendär bilden e helt jättebra av dej!:) me likey!

From sa...

Oi nämen tack Per! :)

Bloggintresserade