lördag 5 juni 2010

All good thing come to an end

Alltså saken är ju den, att sommarlovet har börjat. Jag har inte helt fullt ännu förstått det, men det kommer nog så småningom. Det firades sen igår på mellstens strand för det mesta. Och festandet märktes idag. Men jag har mått värre också ;) Och imorgen till Talinn, vilket kommer att vara helt superhyperdupermeganajs. Med det där gänget kan det inte bli tråkigt. It just can't.

I förrgår var det mattnatt i skolan. Och före det en dimmig stranddag. Det enda roliga i mattnatten var då jag brottades mot Theo i sumon. Annors mådde jag ganska illa och hade huvudvärk hela dagen. Annors också var mitt humör inte rakt på topp efter att mamma berättade en sak som hänt som kom som en stor shock. Men det blir nog bättre med tiden.

Nu är det packing som gäller, vi hörss!! :)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade