fredag 11 juni 2010

It's Friday!

Nu kan jag säga att jag har sett SATC. Den var nog ganska bra tycker jag, inte djup eller så, men entertaining :) Man skall absolut kolla på kläderna då man ser den filmen. Jag var alltså igår och se på den med en lite sjuk Antonia. Då att filmen hade slutat (elvatiden), och då vi gick mot Kampen märkte jag faktist hur härlig sommarstad Helsingfors är. Jag bara väntar på tiderna då jag fyllt 18 och kan gå på en drink klockan elva på kvällen i en uteservering efter att ha typ sett på nån film med sin kaveri. Det låter så perfection för mig :)

Just nu sitter jag på jobbet väldigt svettig efter att ha måsta gå hit eftersom jag missade bussen och cykeln är hos gullebullen. Känns sååå fräscht ;)
Men nu och jobba!

1 kommentar:

din största beundrare :D sa...

hej gulleälsklingstickan <33333333 ja har tråkit. :D

Bloggintresserade