onsdag 16 juni 2010

When it was good

Hej. Usch vad jag är på dåligt humör, jag är inte störd på något, men bara nedstämd. På måndag var det ett litet gäng hos Antonia och hade spelkväll. Det var helt über roligt, jag tycker synd om Antonias bror som var hemma då.. För min del slutade kvällen ändå tiedtiden eftersom jag föll bakåt och tog i med handen först i golvet, alltså kom hela min tyngd med fart på min handled. Och nu har jag bandage runt armen.

Idag har min arm varit lite sjukare än igår, vilket inte helt genast har gjort min  dag lättare. Dessutom fick jag veta att jag inte kan fara till popkalaset, och att jag inte kan fira midsommarn som jag skulle villa. Och så var jag i stan idag och se på kläder mm. (Superbra idé då man har handleden sjuk) Och allt så sååå hemskt ut på mej. Ännu en orsak varför min dag inte varit fylld av glädje. Aijo, det är alltså min högra hand som är fucked up. -.-

Det skulle också vara helt kiva att kunna ladda ner bilderna från måndan på datan, men nej, dendär jävla kopplarsaken är mystiskt försvunnen.

Arrrgh...

Inga kommentarer:

Bloggintresserade