onsdag 9 juni 2010

Memories for life

Hälften av veckan kvar, och idag får jag veta lite mer om min framtid angående en viss sak. Intressant och se hur det går.. Men idag kommer också Antonia hem från kajholmen, vilket betyder att jag snart får se Sex and the city 2an! Dessutom anländer min vän Sofia till Torquay idag, om jag har räknat rätt.

Jag tror Sofper kommer att ha det helt ybernajs i Torquay. Dessutom är det väl bra att slippa bort härifrån också för en stund. Jag kan bara tänka mig hur brun hon är då hon kommer tillbaka, och hur mycket hon har att berätta! Och kanske hur hon också är lite sad att det är över. Så var det för mig iaf :)

Efter min språkresa förra sommaren blev jag ännu mer säker om att jag nångong i mitt liv skall bo utomlands för kanske ett år eller så. Jag skulle nu redan villa texta till Sofia och fråga hurdant hon har det där, men det är väl lite svårt att svara eftersom hon inte riktigt har hunnit bosätta sig till Torquay ännu.. Men om några dagar så ;)

Jajja, that's all for todayy

Inga kommentarer:

Bloggintresserade