onsdag 2 juni 2010

Live life, love life!

fiilis! Alltså livet ler faktist nu. Okej skolan slutar, det är ju alltid bra, men dessutom börjar jag sjunga i Kungsvägen i en kör på hösten, vi ska  göra en musikal, den hette något med africa, kanske African queen? Dessutom har proven gått relativt bra, tallinn resan är bokad, jag har de härligaste vännerna, och hmm.. att vara tutor är inte heller så fel. NAJS!

Idag hade jag alltså franskaprov som jag hade så dålig känsla om, men som tur hade hon gjort ett lätt prov. Provläsningen gick nu lite sådär... Antonia, Ella och jag bakade en kladdkaka till Theo till äran av hans födis, och samtidigt hann vi kanske lite tala med olika människor alltmöjligt fint på datorn. Sjukt roligt var det, men som minne har jag ett stort ömt blåmärke i låret. men provet gick som det gick, o annors har vi ätit Theos kladdkaka, som btw var helt superfin, där stod THEO 12, hans mentala ålder. Skriven med franska pastiller. :)

2 kommentarer:

Antonia sa...

<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333

sofia sa...

jejeee! :)

Bloggintresserade