onsdag 19 oktober 2011

50 kvadrat i stan..

And so I did it again. Jag bara kan inte ha en färdigt planerad framtid, utan måste få nya idéer om allt konstant.

Hittills har mina planer efter gymnasiet sett ut såhär; Jobba - Australien (6 mån) - Hanken och en trevlig lägenhet i Helsingfors och that's it. Låter ganska simpelt och bra. Men nu vill jag fara till Åbo och studera. Jag har alltid haft ett drag mot Åbo, och idag blev jag mer säker ännågonsin att jag tänker studera där.

Alltså här i Helsingfors skulle jag ha så mycket lättare att hålla kontakt med mamma och mina vänner, plus fixa ett passande jobb. Men jag vill till Åbo. Efter Australien alltså (en till idé jag måste få förverkliga...).

Om två månader har jag troligtvis ändrat mig. Men tills det så är jag nästan säkert påväg till Åbo nu ;)

Och så vill jag ha en ny haircut. Just keepin' it superficial, that's all...

Inga kommentarer:

Bloggintresserade