söndag 23 oktober 2011

Genom eld

Söndag igen. 5 söndagar kvar till min födelsedag faktiskt... Usch vad tiden går snabbt!
Snart (okej ett år...) befinner jag mig i Australien och behöver inte ägna ens en nanosekunds tanke till k**sugande mattaprov eller liknande. Jag suger på matta har jag märkt, så wish me luck till morgondagens mattaprov bara... Fast i princip har jag råd att få 4 i denhär kursen eftersom jag inte ännu har en enda, och det här är nästsista obligatoriska kursen... Men jag tänker ändå skriva dendär skiten, så kanske jag bara lider och räknar :(

Det är helt sjukt hur jag plötsligt inte alls är säker på hur jag vill genomföra mina planer som hittills har varit så säkra och genomtänkta... Jag har problem t.o.m angående Australien! Som en update kan jag berätta att jag för tillfället är påväg till Åbo för att studera eftersom jag har jätte svårt att välja den lätta vägen i livet :) Men det här aussi-problemet är bara jäkla svårt, hoppas jag nu får det fixat på något sätt... Kanske gullebullarna mina har smarta lösningar...

Mucho in my mind maintenant!

Och nu kallar mattan, I just can't get enough<3


....NOT

Inga kommentarer:

Bloggintresserade