lördag 29 oktober 2011

Fall Away


                                                                                                                 Höstigt vacker bild av den bäste BJ

Så skönt vacker och solig dag det har varit idag! Annors också känns mina dagen efter huvudvärk - dagarna alltid bra. Så fick Ella och jag fixat våra festplaner så att de bara inte kan gå fel! Det kommer att bli Så bra. Vi måste vänta i en och en halv månad för denna (ursäkta mitt ordval, men) Awesomeness, men det är värt det :)

Så hittade jag Äntligen just passligt bruna stövlar till mig som jag har sökt i god knows hur länge! Fast när jag vaxade dom (eftersom försäljaren sade att det var ett måste) blev dom typ 5 grader mörkare -.- Och den färgen är verkligen inte det jag sökte efter. Alltså får Nilson vänta sig ett litet besök av mig inom en snar framtid... 

Sådant sådant. Jag bara hoppas att mina boots mirakulöst skulle ha bytt färg till morgonen!!

Trevlig lördag-kväll allihop! :)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade