lördag 1 oktober 2011

If I

Oktober?! Höst?! Sommaren hoi, älä jätä! Nånä, jag älskar faktist denhär årstiden med sina härliga färger, mysiga mörkern och den passliga kylan (bara för att jag kan använda min läderjacka.. ) November-December är sen mindre mysiga, men som sagt är sensommaren/hösten en sköön årstid :)
Idag har jag haft den skönaste dagen efter- dagen på länge. Jag blev väckt av Antonia som ringde till mig hemifrån och ville ha mig ut för att ta lite bilder och så. Bilder i höstigt solsken och vår piknik med hunden Theo gjorde min dag :)

Igår var det alltså menigen att ha en skön och lugn fredag under tiden som alla ens bekanta var i Kaivon på fest. Under dagens lopp blev man mer och mer festsugen, och klockan tie hittade vi oss i kaivons kö. Så kom vi in, inga som helst förväntningar av kvällen, skulle ta det lugnt, dricka bara lite om något alls, och fara senast klockan två. Så blev det några shottin för fiilisens skull, och flera till efter glas i foten och lite till för fiilisens skull. Vilket resulterade i att fiilisen var på topp klockan två. Därför kom vi med Antonia hem till oss lite före fem. Eftersom vi bara måste göra mot allla våra planer den kvällen. Men vi hade roligt iaf ;)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade