onsdag 5 oktober 2011

I Won't Let You Go

Jag måste komma ut med det här, jag kan inte längre hålla det inne i mig. Jag vet inte vad det är som har hänt, kanske jag bara inte hänger med i mitt liv nu, för mycket händer och förändras hela tiden. Jag har liksom nu märkt att jag har ett problem, men exakt var den härstammar från vet jag ännu inte.
Jag har blivit hooked i salkkarit.
Det är inte många jag har vågat berätta detta för, men det kändes ändå på något sätt lättare att göra det via min blogg. Man kan väl kalla det här för mitt rop för hjälp...
Just nu känns det som om jag inte kan sluta se på det sådär bara, det är faktist ett väldigt underhållande program då man börjar följa det! Frågan är bara hur jag riktit har hamnat hit? Jag är rädd. I dessa tider behöver jag mina vänner och närhet mer än någonsin.
Nåja. Nu känns det redan mycket bättre. Och nu vet ni vad jag egentligen gör mellan 19.30 och 20 på vardagar. Men en sak är säker, jag behöver hjälp.

3 kommentarer:

int ekelfejs sa...

HAHAHHHA :DDDDD

sofper sa...

pia!!!!! salkkarit........ kommr du int ihåg hu vi skratta ti förra årets kauden lopetus??? o nu har du blivi one of them :ooooo

From sa...

Ja vet!! Märker verkligen sanningen i mitt motto Never say never här.. :D

Bloggintresserade