söndag 4 april 2010

:) / :(

Det blev just säkert att jag åker till Afrika för en veckan på sommaren! Åh vad det kommer att bli en fin resa! Det enda dåliga är, att jag far till Afrika just en dag före Hangö regattan, vilken jag alltså igen komme ratt missa. Bläh.. Men jag överlever, nog, det är inte varje år man slipper till Afrika.
Och eftersom det är påsk, hade mamma köpt ett High school musikal- påskägg till mig. Där märker man hur teini hon tycker jag är.. ;) Men jag fick en liten konstig sak, som har Zac Efrons bild på!!! Den måste jag nog donera till Ella. Nu planerar jag på att äta mammas chokoägg, eftersom hon inte riktigt gillar choklad (javet, vem tycker inte om choklad?!), så jag hör av mig igen!

3 kommentarer:

sofia sa...

ooh vitsi så kiva!! vart ti afrika far ni,e d nån safari eller ba annars loma? :)

From sa...

Ti Kenia, de e nog en safari, vi far till olika platser och övernattar i olika paikkan :)

Ella sa...

ja visste int att de fanns heller nå sånt som high shcool musical ägg?? nu ha ja missa någå stort :(

Bloggintresserade