torsdag 1 april 2010

Bye bye iPod... Hello omtent!

Jag gjorde en liten deal med mamma, att om mina prov går bra, så får jag en ny iPod, vilket skulle vara väldigt trevligt, eftersom det snart inte ryms mer låtar på min nuvarande. MEN tyvärr gick mattaprovet åt helvete, så så mycket av den iPoden.. Som tur har jag ännu en provvecka efter denhär. Annors har det varit en ljuvligt, härligt, skönt solig och varm dag. Nu kan man nog säga att det är vår, Äntligen!! Sextiden kommer mina två käraste fettomonster hit och har en guy's-night med mig :) Om någon undrar, så ingår det pizza, nachos, salsadip, öl, verkkaren och någon "manlig" film i vår kväll. Och ja, jag vet, låter helt najs nog ;)

Asiasta kukkaruukkuun, så bytte jag dansgrupp igår. Läraren är den samma, men fast hon inte annors har något emot mig, så var hon orakt ganska bitchig mot mig igår i min nya grupp. Gruppen är alltså lite bättre än min förra, och det ville hon påpeka ganska rakt, men utan ord till mig igår. Enligt min kompis Ella, som alltså dansar i den gruppen så hade dom en extra svår timme, men I'll stay strong! Det var bara ganska trevligt att känna sig extra skit i dans. Som tur är jag en såpass stor egoist som tror mig vara bäst och störst och vackrast (fast det är ju sant, jag går på 09A!!), så att jag inte låter det störa mig. Dessutom oberoende på hur skit jag är, njuter jag av dans, helt bara så att du vet Jutta det! ;) Mer om guy's nighten kommer troligen senare, hejjjheejj!

Ps. Varför har ingen gjort någotslags aprilskämt till mig? Oftast brukar iaf mamma göra det, men tydligen inte det här året.. Helt skönt nog.

2 kommentarer:

fettopäron. not sa...

hahah, hajo ti typ allt :D
helt bäst kväll <3
å joo, ides int skämta när ja e så megaskit på d :D

From sa...

vi e. :(

Bloggintresserade