tisdag 20 april 2010

Vem har tagit min kexchoklad, vem har tagit min godbit?!

Tutordag idag, jätte najs! Efter att vi slutat sjöng Max på en jävligt "smittande" sång, vilken jag har haft i huvudet sedan dess. Men alltså jag är så glad att jag blev tutor, alla tutorer är jätte trevliga, och dessutom missar man ju lite skola också ;) Niceman! Efter att ha kommit hem har jag tyvärr bara ätit, ätit, och ätit. Påriktigt, dethär börjar bli ganska oroväckande. Huj med mej! Men då jag igen kan börja gå ordentligt i Esport, så lovar jag att sluta. Nu är det bara så att jag inte orkar fara och göra något annat heller, så istället sitter jag hemma och äter. Aangst! Det är så fint väder ute, så jag skulle nog kunna gå ut och gå, men vi ska se om jag faktist får mig själv ut.. Lat som man är. Där ser man igen hur bra det skulle vara att ha hund, då skulle man alltid ha sällskap på promppisar. Men nej, jag vet, mitt liv är så hemskt. Jag får säkert massor med syndpointsin här ;) Nej nu, jag måste fara ut, så juvligt är det där! Men först läxor..
Pusspuss!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade