söndag 11 april 2010

Eenie Meenie

Alltså jag älskar våren! Idag vaknade jag lite tidigare än vanligt, gjorde mig färdig, och åkte till stan var jag träffade Antonia. Där satt vi elva-tiden och njöt av solen och solskenet. Det var så fint, desstuom var stan ganska tyst den tiden ännu, plus att det var söndag. Efter vår lilla soltagning for vi till mäkken där Antonia fick den perfekta Big Maccen, alltså helt seriöst, den såg perfekt ut, den verkade bara vara lite svår att äta, eller sen är kan Antonia inte bara äta en perfekt hamburgare. Ivf for vi efter det och se på En blomma i Afrikas öken, vilken nog var bra. Jag har märkt att jag har börjat se på mer drama- och dokumentär filmer. Kanske jag har blivit psykiskt mognare! Or not... Resten av dagen har jag varit på en 50-års fest, och läst på hissa. En jätte bra dag igen, fast inget speciellt egentligen hänt. Solen gör under till en nog..

Inga kommentarer:

Bloggintresserade