torsdag 8 april 2010

Ready for the weekend

thecobrasnake
Eftersom jag inte har skola antingen idag, eller imorgon hade jag tänkt att sova länge och och låta mig slöa i sängen så länge jag bara har lust för. Men tydligen var det inte så det fick gå. Istället hade jag huvudvärk igår, vilket ledde till att jag måste gå och sova redan tie, och vaknade redan nie idag, men fick sovet ännu 45 min. Men ändå! Dit for den förmiddagen i sängen. Och imorgon skall jag på lunch med mamma i stan, alltså ingen slö förmiddag imorron heller. Okej, i-lands problem maybe? ;) Allt som allt har min torsdag varit bra, jag har varit i Hagalund och äta en supergod Wayne's sallad, och betygsatt förbigående människor med Ella och Sofia. Senare idag skall jag se på Atonement med mamma, och försöka få mamma ut ur huset för imorgon ;)
Nu skall jag se på lite himym, förberedelser för imorgen!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade