måndag 12 april 2010

Damn you..

Alltså vad har jag för fel? Min självdisciplin har farit på semester någonstans låångt bort, vilket faktist inte är bra nu under provveckan. Hissa läsandets saldo efter skolan:0, försök att läsa hissa efter skolan:3. Nämen det har inte förstört min dag, inget kan förstöra min dag då det är soligt och varmt, och då man får hett i sin vårrock. That's right. Jag och Ella planerade här på dagen att eftersom vi båda har hål samtidigt nästa period, så far vi till Mellstens- och Mattbys caféer och bara njuter av solen. Bara det är fint väder alltså. Men inte ett dåligt sät att spendera sina hål, int sant? :) Nu undrar jag var Ella och Antonia håller hus, eftersom ingendera acv dem är på datan, vilket får mig att känna mig ännu sämre angående historian. Men vem får man skylla av det? tyvärr, är svaret sig själv.. Nu börjar försök nr.4!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade