tisdag 6 april 2010

Fail..

Alltså meningen är ju att man skall läsa till prov, så att man lär sig nåt, speciellt om man int lyssnat på timmarna, men tydligen har jag inte riktigt fattat det ännu.. Men min iPod är long gone, så jag bryr mig egentligen inte mer.. Men till mindre angstiga saker! Idag efter skolan styrde jag och Antonia stegen till Omena för att snacka om allt möjligt, vilket vi gjorde också efter att först tittat runt i affärer. Efter att ha talat en stund om vissa personliga saker, började en man tala med oss, och sade att han hade lyssnat på vår diskussion, och tycker om att lyssna på svenska mm. Det var lite grann svårt att hålla sig för skratt just då, men jag klarade mig! Ganska random ändå, plus att han hade lyssnat på vår konversation, som innehöll alltmöjligt... Det var min dags höjdpunkt, nu funderar jag på att gå och lägga mig istället för att läsa, eftersom sömn är tyvärr viktigare fr mig :)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade